عقیده تجربه گران کافه دار

چه عواملی سطح یک کافی شاپ را ارتقا می دهد

در برخورد با فرهنگ شهر نیویورک مواردی به دست آمد که در ادامه مطلب می توانید بهره مفیدی را در حیطه کافه شخصی خود دریابید.

کافی شاپ می تواند چیزهای شگفت انگیز بسیاری داشته باشد: توقف سریع مشتریان هنگام صبح و ورود به کافه شما ، استراحت در کافه حدود ساعت 3:30 بعد از ظهر در روزهای هفته ، یک پس انداز در هنگام تعطیلات در مواقع خستگی ، یک مکان برای جمع آوری مواردی (چه با کتاب یا یک لپ تاپ کاملاً شارژ شده) و جایی که احساس خوبی را به شما تحمیل می کند فقط به این دلیل که این محیط بسیار زیبا است. به افتخار روز قهوه ملی ، لیستی از آنچه واقعاً در یک کافی شاپ عالی پاداش به شما می دهد از بدیهی تا سخت گیر بودن ، تهیه کردیم.

سه چیز کاملاً روشن شد :

قهوه خوب بیشترین اهمیت را دارد.

برخی (خوب ، بیشتر) خواسته های ما احتمالاً تحت کنترل صاحبان کافی شاپ ها و باریستاها نیست .

افتتاح کافی شاپ رویایی ما (به عنوان مثال بررسی همه موارد موجود در لیست خواسته های ما) احتمالاً منجر به یک مدل تجاری بسیار پایدار نخواهد شد.

 

اما ، هنوز هم می توانیم رویا ببینیم! در اینجا همان موردی است که ما در یک کافی شاپ عالی جستجو می کنیم :

قهوه عالی

برای من ، مهمترین آزمایش قهوه کافی شاپ این است که چکه چکه مزه دارد وقتی سیاه است : باید قوی ، تاریک و طوفانی باشد (به معنی خوش طعم ) ، در یک فنجان با درب که نشت نمی کند و در حالت ایده آل ، چیزی که آماده سازی آن چند لحظه بیشتر طول نمی کشد جایی که 8 دقیقه منتظر یک فنجان قهوه باشید اصلا اصول مناسبی در حوزه آماده سازی نمی باشد.

اگر قرار است از یک نوشیدنی در محیط خانه کافه لذت ببرید ، افراد تجربه گر خاطرنشان می کنند که مغازه باید آن را در لیوان های واقعی سرو کند از جمله لیوان / ظروف شیشه ای غیر منتظره (آبی روشن! سفال های نقاشی شده! لیوان شیشه ای! مجموعه ای التقاطی از لیوان های آویزان از سقف) همه چیز خیلی عالی پیش می رود.

متخصصی در زمینه نوشیدنی  بو داده های محلی را ایده آل می داند .

 

کافه موکا

 در روستای شرقی در واقع یک فروشگاه بستنی یخی است ، اما آنها قهوه جامد می فروشند ، صندلی های زیادی دارند و درآمد بسیاری را به دست می آورند : کافه موکا در فلوریدا ، جایی که هرگز نمی خواستم آنجا را ترک کنم ، زیرا این حس در من ایجاد شد که افراد از انواع نوشیدنی های قهوه موکا را ترجیح می دادند و البته سلایق باز کمی متفاوت است.

هر از گاهی ، در کافی شاپ خود تجدید نظر کنیم شک نکنید این کار راهگشا است  به طور مثال اگر یک صندلی یا سه صندلی به یک سبک وجود داشته باشد خب باید  اتفاق نظربه عمل بیاورید که صندلی های مختلفی را از "کاناپه برای مکالمه" گرفته تا "صندلی راحت برای کار سبک" انتخاب کنید همه ما موافقیم که گزینه های نشستن باید راحت باشد .

 

حداقل برخی از میان وعده ها

لزلی تجربه گر در حوزه کافه داری این نکته را مطرح می کند که "کافی شاپ هایی که غذای واقعی دارند (حتی فقط یک ساندویچ ) بسیار عالی هستند ، بنابراین می توانید آماده سازی ناهار را برعهده بگیرید و من شخصاً وقتی انتخاب غذای کافی شاپ به شدت تمیز و خوش طعم باشد از آنها استقبال می کنم بنابراین می توانید روی این موارد حساب باز کنید.

خوراکی های تهیه شده در خانه بسیار خاص است یک قدم جلوتر بروید و این نکته را  که یک تنوع خوب از گزینه های غذای خوش طعم را در نظر بگیرید که امتیازات آن به طور مداوم به ذهن مشتریان خطور کند.

 

بهترین کافی شاپ ها مکان های حساسی هستند ، با دکوراسیونی آرام که خیلی دنج می باشد پس مواردی از قبیل  چوب و آجرهایی که زیاد در معرض دید هستند و کمی کثیف هستند را حذف کنید .

داشتن برخی از دوستان گیاه شناس در کافی شاپ شما ایده بسیار مهم می باشد  و برای پنجره هایی که باز می شوند امتیاز خوبی است و می تواند نسیم خنک را به وجود آورد در حالت ایده آل ، موردی که در مغازه به قدری الهام بخش می باشد که ارزش آن را دارد برایش وقت بگذاریم ، خواه نمای خارجی باشد ،خواه نمای درونی اعم از نمایش شیرینی ، یا یک نوشیدنی خاص و ...

و اما آنچه در جو است ، باید معتدل و جذاب باشد. من همیشه بسیار خوشحالم که درگیر موسیقی متنوع و خوبی هستم که با صدای ملایم پخش می شود این نکته را از یاد نبرید که آهنگ روی دور تکرار نباشد .

بعلاوه ، من عاشق این هستم که کافی شاپ مرا غافلگیر کند ، خواه این دلیل آن باشد که آنها یک قهوه حرفه ای دارند ، یک طراحی واقعا هوشمندانه که باعث سرعت بیشتر خط مشتریان می شود ، زیرا هنر آنها خوب است یا رمز وای فای آنها باعث لبخند من می شود.

من فکر می کنم همه ما می توانیم توافق کنیم افراد خوبی که تماشا می کنند یک امتیاز بزرگ برای ما محسوب می شود.

راحتی های مدرن

وای فای رایگان ، قابل اعتماد و بدون محدودیت زمانی موردی است که مشتریان شما را چند برابر می کند زیرا افرادی که  مراجعه می کنند برای کار با لپ تاپ و کار با گوشی مکان مناسبی می باشد.

در همان خط اقناع ، به نظر می رسد که هر مکانی با عرضه بی پایان نوشیدنی های خوشمزه ، نیز همراه باشد.

 

دسترسی

من احتمالاً شدیدترین احساسات را در این مورد دارم و می پذیرم که بعضی از آن ها عادلانه نیستند ، اما کافی شاپ رویایی من در خنک ترین قسمت شهر نیست ، اما در خارج از حومه شهر هم نیست - به طوری که رفتن به آنجا یک ماجراجویی دست یافتنی است همین کافی است. از طرف دیگر ، بسیاری از افراد آرزو می کنند که بهترین کافی شاپ ها "نزدیک خانه" آن ها باشد.