فاصله فیروزکوه تا رودهن

 

برای طی کردن فاصله فیروزکوه تا رودهن نیازی نیست که مسافت زیادی را طی نمایید. فیروزکوه یکی از شهرهای زیبایی می باشد که با تهران فاصله زیادی ندارد. بسیاری از افراد از طریق جاده فیروزکوه به شهرهای شمالی می روند. بنابراین کمتر فردی با این جاده و ویژگی های آن آشنایی ندارد. از آنجایی که جاده فیروزکوه پیچیدگی ندارد توسط بسیاری از افراد برای طی کردن مسیر انتخاب می شود. رودهن یکی از شهرهای نزدیک به تهران است که افراد زیادی در این شهر زندگی می کنند. بسیاری از افراد که در رودهن هستند از طریق جاده فیروزکوه به شهرهای شمالی می روند. در واقع فاصله رودهن با فیروزکوه کم است و همین مسئله موجب شده که بسیاری از افراد جاده فیروزکوه را برای سفرهای خود در نظر بگیرند.

جزئیات مسیر و جاده فیروزکوه تا رودهن

شما برای طی کردن مسافت فیروزکوه تا رودهن باید حدود ۹۳ کیلومتر رانندگی کنید. در این مسیر می توانید امکانات زیادی را مشاهده نمایید. در واقع باید بدانید که جاده فیروزکوه مانند دیگر جاده ها سرسبز نمی باشد. ولی به دلیل آسان و مسطح بودن بسیاری از افراد در این جاده رانندگی می کنند. در صورتی که سرعت شما بالا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در عرض ۱ ساعت یا ۵۰ دقیقه به مقصد برسید. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود یک ساعت و ۱۵ دقیقه در مسیر خواهید بود. قبل از اینکه مسیر فیروزکوه تا رودهن را طی کنید باید در مورد مسافت و ویژگی های جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور کلی شما قبل از سفرتان به شهرهای متنوع باید تمامی جزئیات مربوط به جاده را بررسی نمایید.

روستاهای متنوع در فاصله فیروزکوه تا رودهن

در فاصله فیروزکوه تا رودهن می توانید روستاها و مناطق دیدنی زیادی را مشاهده نمایید. البته باید بدانید که در این مسیر جاذبه های گردشگری که سرسبز می باشند را مشاهده نخواهید کرد. تمامی جاذبه های گردشگری این مسیر روستاهایی هستند که بافت ساده ای دارند. شما زمانی که از فیروزکوه به سمت رودهن حرکت می کنید می توانید روستاهای متنوعی را مشاهده کنید. روستای لاسم، هرانده، کهنک، سربندان و ... را در مسیرتان مشاهده خواهید کرد. تعداد روستاهای بین مسیر زیاد است و هر یک از آنها در مسیر تابلو دارند. بنابراین می توانید تابلوی روستاها را مشاهده کنید تا آگاهی بیشتری در مورد آنها داشته باشید.

امکانات جاده فیروزکوه تا رودهن

در فاصله فیروزکوه تا رودهن شما می توانید امکانات زیادی را مشاهده نمایید. در واقع باید بدانید که فیروزکوه یکی از جاده های مهم برای رسیدن به شهرهای شمالی می باشد. به همین دلیل به این جاده رسیدگی کرده اند تا مسافرین سفری آسوده داشته باشند. شما می توانید از پمپ بنزین هایی که در مسیر قرار گرفته اند برای پر کردن باک بنزین خودرو استفاده کنید. تعداد پمپ بنزین های این مسیر مناسب است تا بتوانید بدون مشکل و دغدغه تمام شدن بنزین، در مسیر رانندگی نمایید. دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت های زیادی را در این مسیر مشاهده می کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید در این دکه ها و سوپرمارکت ها توقف نمایید و هر یک از وسیله هایی که نیاز دارید را خریداری نمایید.

فاصله فیروزکوه تا رودهن با ماشین شخصی 

مسافت فیروزکوه تا رودهن با ماشین شخصی بسیار ناچیز می باشد. در واقع اگر شما می خواهید در کمترین بازه زمانی مسافت فیروزکوه تا رودهن را طی نمایید می توانید از ماشین شخصی خود استفاده نمایید. در ماشین تان هر یک از وسیله هایی که نیاز دارید را قرار می دهید. در صورتی که مایل باشید می توانید با ماشین شخصی تان در جاده توقف نمایید. در غیر این صورت به صورت یکسره می توانید مسیر را طی کنید تا به مقصد برسید. هر یک از نکاتی که در مورد مسیر فیروزکوه تا رودهن می باشد را باید بررسی کنید و سپس با ماشین شخصی در این جاده رانندگی نمایید.

فاصله جاده فیروزکوه تا رودهن با اتوبوس 

فاصله فیروزکوه تا رودهن با اتوبوس شخصی تا حدودی زیاد می شود. البته باید بدانید که مسافت فیروزکوه تا رودهن ۹۳ کیلومتر است ولی با اتوبوس ها از آنجایی که سرعت شان کمتر است، دیرتر به مقصد می رسید. بسیاری از افراد که با تورهای گردشگری می خواهند سفر نمایند باید با اتوبوس به مقصد مورد نظر بروند. بنابراین آنها باید بدانند که مدت زمان بیشتری در مسیر هستند و شاید حدود یک ساعت و نیم طول بکشد تا به مقصد برسند. با این وجود بسیاری از افراد به دلیل جذابیتی که تورهای گردشگری دارند ترجیح می دهند با اتوبوس سفر نمایند. برای طی کردن جاده فیروزکوه تا رودهن باید در مورد ویژگی های این جاده آگاهی بیشتری به دست آورید.