قدرت منوی دیجیتال در مهمان نوازی

دیجیتالی کردن منوی یک رستوران امروزه به یک موضوع فراگیر در حوزه هایی چون کافه رستوران ، کافی شاپ ، فست فود ، فود کورت و ... مبدل شده است بنا به این دلیل که رقابت در میان تجارت ها به طور چشمگیری افزایش یافته و به دلیل کنار زدن رقبا  رستوران داران و هتلداران مایل به سرمایه گذاری در چنین پروژه هایی و در نظر گرفتن گزینه های دیجیتالی کردن منوها در حال افزایش است.

چرا؟ دیجیتالی کردن منوی کلاسیک به کسب و کارها  این امکان را می دهد تا تخصص های خود را به روشی متمایز ارائه دهند. معرفی منوی دیجیتال به میهمانان نشانه نوآوری و نگرش شخصی خارق العاده شما می باشد و در حوزه مرتبط خود ویژگی خاص منحصر به فرد بودن خود را القا خواهید کرد .

علاوه بر تصویر ، منوی دیجیتال دارای چندین مزیت نسبت به منوی کلاسیک است. در این مقاله به نکاتی اشاره شده است که می تواند سطح ارتقا یافتگی تجارت شما را برای همیشه تضمین کند.

ارائه منوی دیجیتال به شما امکان ارائه تعاملی ، جزئی و ظریف وعده های غذایی را می دهد. این حیطه منو از نوع دیجیتال نامحدود است ، در حالی که منوی سنتی شامل محدودیت هایی است: اندازه ، رسانه و واقعیت. با استفاده از منوی دیجیتال ، رستوران داران می تواند تصویر را پیوست کند ، موارد را در هر زمان اضافه یا ویرایش کند. موقعیت یابی یا به روزرسانی گروه ها ، توضیحات موارد ، ترجمه و ارائه به چاپ صفحات جدید نیاز ندارد.

همیشه به روز باشید. در هر زمان منوی دیجیتال را ویرایش کنید. افزودن موارد جدید ، ویرایش موارد موجود و به روزرسانی نشان قیمت به صورت سریع و آسان. با استفاده از منوی سنتی ، این تغییرات زمان بر بوده و هزینه های اضافی ایجاد می کنند. شما نمی توانید به تنهایی طراحی ، پیش چاپ ، چاپ یا چسباندن را انجام دهید. این فعالیت ها نه تنها نیاز به استفاده از خدمات حرفه ای دارند بلکه هزینه ، سازمان و وقت گرانبهایی نیز می برد.

نوآوری،  فناوری ها و دیجیتالی سازی در حال حاضر بخشی از برنامه معمول ما هستند. تبلیغات و ارائه همانند 10 سال پیش نیست. امروز هرکسی یک نمایشگر دیجیتالی در جیب دارد. نسل جدید فعال از طریق تلفن های همراه خود خرید می کند ، رزرو می کند ، ارتباط برقرار می کند. دیجیتالی کردن منوها گامی است که به رستوران داران و هتلداران نوآور و... مزیت رقابتی نسبت به رقبای محافظه کار خود دارد. مشتریان در حال حاضر مایل به مرور منو در تلفن همراه خود هستند. از این رو افرادی که در ساختار خود پیشگام هستند می توانند مشتریانی را از نسل جوان و سیار مصرف کننده جذب کنند.

کاهش هزینه ها این دروغ نیست که منوهای کاغذی در رستوران هرگز کافی نیستند. درست است که هزینه های طراحی و چاپ منوهای کافی زیاد است. علاوه بر این ، منوهای سنتی فرسوده شده و باید در یک بازه زمانی خاص جایگزین شوند. دست پرسنل و مشتریان آنها را لمس می کند ، روی زمین می اندازند ، با نوشیدنی ، سس و غیره می ریزند در این صورت کثیف بودن منو و غیربهداشتی بودن آن هیچ وجهه خوشایندی ندارد.

 

اگر کسی منوها را روی میز نگذارد ، دیگر فرصتی برای رسیدن به آنجا وجود ندارد ، زیرا منوها اشیای ایستایی هستند. پیشخدمت ها حتی بدون اینکه منویی را سر میز بیاورند ، سفارش می گیرند. با این حال ، منوی دیجیتال همیشه در محل و به روز است. در هر جیب و روی هر میز است، عملاً ، منوی دیجیتال همه جا است و مستقیماً در آنجاست - در دست مشتری است.

 

تعجب می کنید که آیا مشتریان شما با تلفن های همراه خود اموری چون مشاهده و مرور در فهرست دیجیتال شما دارند و سفارش خود را ثبت می کنند؟

ناچار برای پیشرفت باید خود را همواره به روزرسانی کنیم تا از تکنولوژی عقب نمامیم که غیر از این به ضرر ما تمام خواهد شد

مشتریان شما برای منوی دیجیتالی شما آماده هستند. و شما چطور ؟

برای تکمیل اطلاعات خود در این حوزه به سایت رجوع بفرمایید:

https://menudigital.ir/