محفل امن ارز دیجیتال

یافتن امنیت سرمایه گذاری با تقسیم ارزهای دیجیتال

روند سرمایه گذاری همیشه یک عمل متعادل کننده بین دستیابی به سود و ریسک بیش از حد است. اگر مقیاس های این تعادل به سمت امنیت هدایت شود ، سرمایه گذار چیزی شبیه حساب بانکی باقی می ماند که با گذشت زمان بسیار کم پرداخت می شود. اگر مقیاس ها بیشتر به سمت ریسک پذیری پیش روند ، سرمایه گذار ممکن است درآمد در حال افزایش را کسب کند ، اما در عین حال احتمال از دست دادن خسارات بسیار بیشتر نیز افزایش می یابد.

این فرایند به اندازه زیرساخت های اقتصادی قدیمی است که به سرمایه گذاران امکان می دهد پول را در بنگاه های اقتصادی قرار دهند که در نهایت می تواند به نوعی آنها را بازپرداخت کنند. در دنیای معاصر ، برای اولین بار در تاریخ ، شکل جدیدی از ارزش وجود دارد که می توان در آن سرمایه گذاری کرد - ارزهای دیجیتال. با استفاده از آن ، هر کسی در صنعت به چیزی کاملاً جدید و بالقوه بسیار پردرآمد دست یافت ، اما در عین حال ، سطح عدم اطمینان و عدم درک گسترده بسیاری از علاقه مندان دیگر را از آن دور کرد.

اما اکنون ، به نظر می رسد که وضعیت فعلی این ذهنیت در حال تغییر است و افراد بیشتری در این شکل از سرمایه گذاری چیزی از پناهگاه پیدا می کنند صرف نظر از اینکه افراد به دنبال سرمایه گذاری در بیت کوین ، امکانات اتریوم یا چیز دیگری باشند ، واضح است که پول در حال ورود به حوزه ارز دیجیتال است ، بنابراین بسیاری از آنها تعجب می کنند که آینده این روند سرمایه گذاری چیست.

 

پرونده مایکل نووگراتز

مایکل نووگراتز مدیر صندوق های تامینی است که به عنوان مدیر اصلی در گروه سرمایه گذاری قلعه کار می کرد. اکنون ثروت او بیش از یک میلیارد ارزش دارد و اخیراً وقتی اعلام کرد که 10٪ از کل دارایی خالص خود را در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کرده است ، در دنیای امور مالی موج می زند. این اطلاعیه در حالی منتشر شد که وی در یک محفل در دانشکده بازرگانی هاروارد سخنرانی می کرد و در آنجا درباره دیدگاه خود درباره ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاکچین نیز بحث کرد.

نووگراتز با بیان اینکه سرمایه گذاری وی هم بیت کوین و هم اتر را پوشش می دهد ، افزود: این سرمایه گذاری نشان دهنده حداقل بهترین مواردی است که وی در زندگی خود انجام داده است. وی در مصاحبه توضیح داد که چگونه اتر را فقط 1 دلار خریداری کرده است.

اکنون قیمت اتر بیش از 40 دلار است ، به این معنی که 40 برابر سرمایه گذاری توسط نووگراتز انجام شده است. در عین حال ، در زندگی حرفه ای او ناهنجاری نیست در زمان حضور وی در گروه سرمایه گذاری فورترس ، سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در صندوق موسوم یک شرکت سرمایه گذاری بلاکچین است ، انجام شد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که نووگراتز در سال 2014 در راس خود بود ، مدت کوتاهی پس از سقوط ناشی از شکست در سال 2013 نشان می دهد که این مرد هم تمایل به خطر انداختن ارزهای دیجیتال و هم آینده نگری برای دیدن مشکلات فعلی آن زمان را داشته است.

اکنون ، نووگراتز به صورت علنی نشان داد که او آنقدر به مفهوم ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد که بخش بزرگی از ثروت وی ، به معنای بیش از 100 میلیون دلار ، در قالب برخی از ارزهای رمزپایه است وقتی صحبت از مجردها برای جامعه مالی می شود ، به سختی می توان این مورد را از دست داد.

 

ارزهای دیجیتال بخرید؟

نووگراتز در واقع به کسی پیشنهاد نکرده که برود و ارز دیجیتال بخرد ، اما پرونده شخصی او بیان روشنی در مورد این موضوع است در عین حال ، وقتی صحبت از ارتقا سرمایه گذاری و مالکیت ارز دیجیتال به خصوص در مورد بیت کوین است ، وی صدای منزوی نیست. به عنوان بزرگترین نماینده این گروه ، بیت کوین به طور منظم توسط شهروندان عادی در سراسر جهان برای مواردی مانند خرید منظم ، بازدید از کازینوهای آنلاین ، گرفتن وام و موارد دیگر استخدام می شود.

به همین دلیل بسیاری از افراد ثروتمند شروع به خرید بیت کوین از سال 2015 کردند که پیش بینی های تاریک در مورد نابودی آن محقق نشد. طبیعتاً سنجش دامنه این سرمایه گذاری ها دشوار است زیرا بسیاری از آنها به اندازه کافی صریح نیستند هنوز هم داده هایی که به صورت عمومی منتشر شد نشان می دهد که روند رو به رشد است.

یکی از بزرگترین افزایش ها ، کاهش ارزش یوان چین بود که سرمایه گذاران محلی را تحت فشار قرار داد. در وحشتی که از زمان شروع این روند ایجاد شد ، بسیاری حداقل یک پناهگاه جزئی در بی تی سی پیدا کردند. بسیاری از این سرمایه گذاری ها صرفاً به معنای جلوگیری از محدودیت ارزهای خارجی توسط چین بود ، اما بسیاری دیگر حتی هنگام عبور از طوفان همچنان نرخ بی تی سی خود را حفظ کردند.

 

چرخه تغذیه خود

اکنون ، با گذشت دو سال ، هیچ روندی وجود ندارد که نشان دهد این تصمیمی منفی برای هر کسی بوده است. در حالی که مطمئناً داستان های منفردی در مورد برخی از مشکلات خاص افراد با آن روبرو شده اید ، به طور کلی بی تی سی به نظر می رسد یک گزینه معتبر برای سرمایه گذاران که به دنبال متنوع سازی نمونه کارها هستند. به اندازه کافی جالب توجه ، این نیز یکی از موارد کلیدی است که شبکه بیت کوین یا هر سیستم ارز دیجیتال دیگری برای جذب کاربر به آن نیاز دارد.

در حالی که بسیاری از گروه ها از قبل با ارزهای دیجیتال آشنا هستند و به طور منظم از آنها استفاده می کنند ، به عنوان مثال ، انجمن های الکترونیکی آنلاین و موارد دیگر ، اکثر آنها فقط دانش کم عمقی از همان دامنه دارند. اما ، اگر افرادی مانند نووگراتز قدم بردارند و ارقامی درباره سرمایه گذاری های خود در بیت کوین و اتریوم ارائه دهند ، این می تواند کاملاً تغییر کند.

این مورد برای جامعه عالی است نه به این دلیل که به سادگی اعتبار سنجی می کند ، بلکه به این دلیل است که نمونه های روشنی از چگونگی سرمایه گذاری شخص در این زمینه را ارائه می دهد. به طور طبیعی ، کمتر به کاربران نهایی مربوط می شود زیرا تمرکز پیام کسانی هستند که می توانند مبالغ زیادی را در این شبکه ها سرمایه گذاری کنند ، اما برای آینده هر ارز دیجیتال ضروری است.

با افزایش مقدار پول فیات در حوزه ارز دیجیتال ، فرصت های توسعه آن نیز افزایش می یابد در عین حال ، سرمایه گذاران به طور حتم پناهگاه مطمئنی برای بخشی از نمونه کارهایشان فراهم می شود که به راحتی در کنار سایر ارزشهای قابل معامله سنتی متغیر و متزلزل نخواهد شد.

در بسیاری از سناریوها ، داشتن این نوع تنوع می تواند به معنای تفاوت بین ضرر فاجعه بار و مواردی باشد که بیش از حد قابل کنترل هستند.