مراحل دستورالعمل خوش طعم و فایده بخش بستنی سیاه

بستنی سیاه یک درمان ذغال فعال برای سم زدایی

بر پایه بستنی وانیلی حرکت کنید ، یک گزینه جالب تر و سالم تر وجود دارد که فقط منتظر خوردن آن هستید : بستنی سیاه

شاید اخیراً متوجه روند جدید غذایی شده باشید: همه چیز را سیاه کنید. از لیموناد تیره گرفته تا پوسته های پیتزا مانند ذغال سنگ ، غذاهای تیره در همه جا ظاهر می شوند. آنچه به این غذاها رنگ تیره می بخشد ، ذغال فعال است و باید اعتراف کنم ، مد جدیدی است که به آن علاقه مندم.

این مورد به دلیل رنگ نیست - ذغال فعال یک روش طبیعی و عالی برای از بین بردن سموم از بدن است. یکی از روشهای جدید مورد علاقه من برای خوردن زغال فعال از طریق بستنی است. درست است ، بستنی سیاه یک موردی است که طعم خوبی دارد و برای شما خوب است!

بستنی سیاه چیست؟

بستنی سیاه فقط یک دستور العمل بستنی ساده است که شامل زغال فعال است. دستور تهیه بستنی سیاه من همچنین از موادی تهیه شده است که احتمالاً در دست دارید: شیر نارگیل کنسرو شده ، شیر نارگیل غلیظ ، نشاسته پیاز ، عصاره وانیل ، پودر کاکائو و البته ذغال.

همانطور که از لیست مواد تشکیل دهنده می توانید متوجه شوید ، این بستنی ذغالی فعال نه تنها بسیار سالم است ، بلکه فاقد لبنیات نیز هست! حتی می توانید عسل را با یک شیرین کننده جایگزین مانند شربت افرا عوض کنید تا این دستور تهیه زغال سیاه موثر واقع شود.

متأسفانه ، شما احتمالاً بستنی سیاه را در کنار بستنی وانیلی در بستنی فروشی محلی خود مشاهده نمی کنید ، اما خوشبختانه تهیه آنچه که من فکر می کنم یکی از بهترین طعم های بستنی موجود در حال حاضر است کار سختی نیست. چگونه این بستنی به ظاهر سیاه کارکرد دارد ؟ شما در شرف کشف این موضوع هستید :

ریشه های بستنی سیاه

بستنی سیاه سابقه طولانی ندارد ، اما با این وجود داستان دارد. بستنی فروشی که به طور معمول برای شروع روند بستنی سیاه ، واقع در شهر نیویورک است نیز تا حدودی تصادفی بود. هدف اصلی در واقع ایجاد بستنی سالم و رنگی سیاه نبود ، بلکه ایجاد عطر و طعمی بود که بیشترطعم نارگیل را داشته باشد! در سال 2016 ، این بستنی فروشی مدرن یک گزینه جدید و بسیار جذاب ایجاد کرد: خاکستر نارگیل

چرا به آن خاکستر نارگیل می گویند؟ نام این بستنی خاکستر سیاه از ماده اصلی آن گرفته شده است ، که به گفته بنیانگذار نیک مورگنسترن ، "به سادگی بقایای سوختگی و پردازش شده پوسته نارگیل است." این خاکستر نارگیل نوعی ذغال فعال است و به همین دلیل محصول نهایی در نهایت سایه ای تیره و غنی دارد. چقدر تاریک؟ به طور جدی ، این بستنی خاکستر به همان اندازه سیاه است که می توانید تصور کنید ، با این حال حاوی برخی مواد بسیار کم رنگ و خوشمزه است ، از جمله پوسته های نارگیل ، خامه نارگیل و شیر نارگیل ، شبیه دستور العمل خوشمزه زیر:

فواید سلامتی

حالا ، وقتی به بستنی فکر می کنید ، "سالم" احتمالاً اولین کلمه ای نیست که به ذهن شما خطور می کند. اما مواد موجود در این بستنی ذغالی فعال ، آن را به عنوان درمانی بدون گناه تبدیل کرده است.

بیایید با ماده اصلی شروع کنیم: زغال فعال. این یک سم زدایی قدرتمند است که اغلب در بیمارستان ها برای درمان بیمارانی که بیش از حد مواردی مصرف کرده اند یا خود را مسموم کرده اند استفاده می شود.

زغال چوب به سموم و مواد شیمیایی متصل می شود و آنها را از بدن خارج می کند. بهترین نوع آن از پوسته نارگیل یا گونه های چوبی مشخص با دانه های ریز ساخته می شود و شیرین کننده های مصنوعی اضافه نمی شود.

 

مواد تشکیل دهنده بستنی سیاه - دکتر آکس

وجود زغال فعال بسیار مفید است زیرا به کاهش گاز و نفخ کمک می کند می توانید از آن برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید. در واقع ، شما آن را در بسیاری از خمیردندان های طبیعی پیدا خواهید کرد. همچنین دستگاه گوارش را تقویت می کند.

در تهیه این بستنی سیاه یکی از همه کاره ترین لوازم اصلی آشپزخانه ، شیر نارگیل وجود دارد. شیر نارگیل به این دسر بافتی خامه ای و کمی شیرینی طبیعی می بخشد. همچنین شناخته شده است که سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد و به شما در از دست دادن چربی کمک می کند.

پودر کاکائو نوعی شکلات تلخ است ، بنابراین دارای آنتی اکسیدان است. در واقع ، شکلات تلخ غالباً به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می شود و به کاهش فشار خون و افزایش جریان خون در قلب کمک می کند.

به جای شیرین کننده های تصفیه شده ، در این دستور العمل بستنی سیاه از عسل ، یک گزینه شیرین کننده طبیعی استفاده شده است. عسل پر از آنزیم ها ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که فقط با قند سفره دریافت نمی کنید ، همچنین سطح قند خون شما بسیار در حالت تعادل است.

ارزش غذایی

زغال فعال فاقد تعداد کالری است ، اما بقیه این بستنی سیاه چگونه انباشته می شود؟

دستور تهیه بستنی سیاه - دکتر تبر

 271 کالری

33 گرم کربوهیدرات

13 گرم چربی

12 گرم پروتئین

180 گرم سدیم

7 گرم شکر

 

طرز تهیه بستنی سیاه

در مورد تهیه این بستنی ذغالی فعال کنجکاو هستید؟ انجام این کار بسیار آسان است شما می خواهید این دستور ذغال را از قبل برنامه ریزی کنید و ظرف فریزر سازنده بستنی خود را برای مدت نه ساعت در فریزر بگذارید. به نظر من ساده است که فقط یک شب آن را قرار دهم:

بستنی سیاه مرحله 1 - دکتر آکس

روز بعد یک قابلمه متوسط ​​روی اجاق بگذارید و شیر نارگیل ، شیر نارگیل غلیظ ، نشاسته پیاز ، عسل ، عصاره وانیل ، پودر کاکائو و زغال فعال را به آن اضافه کنید. مراقب آن باشید تا جوش نیاید.

مرحله 2 بستنی سیاه - دکتر آکس

بعد ، مخلوط بستنی سیاه را در یک کاسه بریزید. روی آن را بپوشانید و حداقل یک ساعت قبل از تهیه بستنی در یخچال قرار دهید.

بستنی سیاه مرحله 3 - دکتر آکس

بستنی ساز را جمع کرده و کاسه فریزر چرخان را روشن کنید. بعد ، مخلوط بستنی سیاه را در ظرف بریزید و به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که بستنی به قوام مورد نظر شما برسد ، آن را خنک کنید.

بستنی سیاه مرحله 4 - دکتر آکس

اگر طرفدار بستنی غلیظ هستید ، این مخلوط را در ظرفی بریزید. روی آن را با کاغذ پوستی بپوشانید و حدود یک ساعت در فریزر نگهداری کنید.

مرحله 5 بستنی سیاه - دکتر آکس

سپس بستنی را در یک کاسه بریزید ، بستنی ذغالی سیاه را با مواد افزودنی مورد علاقه خود سرو کنید.

دستور تهیه بستنی سیاه - دکتر تبر

من پسته و نمک صورتی هیمالیا را انتخاب کردم، لذت ببرید !