منفعت اجتماعی نوشیدن قهوه

فواید اجتماعی نوشیدن قهوه

در اینجا دلایل اصلی ما برای نوشیدن قهوه از لحاظ اجتماعی آمده است :

انرژی

مثل همیشه ، میزان کافئین بسیار معروف قهوه آن را در لیست دلایل اصلی نوشیدن آن قرار می دهد  واقعیت غم انگیز زندگی مدرن این است که اکثر ما اغلب اوقات خسته هستیم ، بنابراین افزایش انرژی معمولاً بسیار استقبال می شود. در حالی که کسانی که برون گرا هستند ممکن است صرفاً با بودن در کنار افراد دیگر انرژی کسب کنند ، اما درون گرایان ما اغلب می توانند با کمی کافئین کمک کنند تا مکالمه را پیش ببریم ، و یک ملاقات قهوه موقعیتی عالی برای یک مکالمه است.

 

انجمن

از لحاظ تاریخی ، قهوه خانه ها به عنوان مکانی برای ملاقات ، معاشرت ، سرگرمی و تبادل ایده عمل کرده اند آنها غالباً به عنوان قطب هایی در اجتماع محلی برای ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی عمل کرده اند و بسته به محل اقامت در کشوری که در آن مستقر هستید ، این امر همچنان ممکن است صادق باشد اگر به کافی شاپ محلی در یک شهر کوچک یا روستا بروید ، احتمال برخورد با شخصی که می شناسید نسبتاً زیاد است ، بنابراین خوردن یک نوشیدنی خوب از قهوه ساز تجاری آنها می تواند منجر به تعجب دلپذیر شود حتی در شهرهای بزرگ ، اگر به طور منظم به کافی شاپ های یکسانی مراجعه می کنید ، ممکن است شروع به تشخیص کسانی کنید که همان کار را انجام می دهند و هر روز صبح با چهره ای دوستانه از شما استقبال می شود.

 

زمین متقابل

کافی شاپ ها به سادگی مکانی عالی برای سرگرمی و گپ زدن هستند و عموماً محیطی را ارائه می دهند که به همه احساس راحتی می دهد بنابراین چه در حال ملاقات با دوستی باشید که در آن طرف یا شهر زندگی می کند یا با کسی که مدتی است او را ندیده اید ملاقات کنید ، این کار با یک فنجان قهوه فقط منطقی به نظر می رسد!

 

فرهنگ اداری

با درک اینکه قهوه چقدر می تواند در ایجاد یک محیط اجتماعی عالی باشد ، یکی از اهداف دستگاه های قهوه ساز تجاری ما ایجاد یک جامعه دوستانه در محل کار است. برخورد با یکی از همکاران در دستگاه قهوه ساز دفتر معمولاً فرصتی عالی برای پرسیدن وضعیت آنها است و همه می دانیم که "بیایید یک فنجان قهوه بخوریم" رمز "بیا با هم گپ بزنیم" است. استراحت قهوه اغلب به همکاران این فرصت را می دهد که در چت های غیر کاری با هم وقت بگذرانند ، بنابراین قهوه برای معاشرت حتی در محل کار مهم است!

با خواندن این وبلاگ راز و رمزهای قهوه را بدانید و تاثیرات موفقیت را دریابید.