مهارت خلاقیت برجسته در کافه

6 روش خلاقانه برای جذابیت بیشتر کافی شاپ خود

در حالی که راه اندازی کافی شاپ برای اقتصاد امروز می تواند چالش برانگیز باشد ، راه هایی وجود دارد که کافه شما را برای مشتریان جذاب تر می کند. نیاز به خلاقیت برای شما مورد سختی نیست ! هنگامی که به تمام نیازهای مشتریان خود فکر می کنید ، می توانید راه هایی را برای ایجاد احساس راحتی در هنگام مراجعه به فروشگاه خود ارائه دهید.

آیا به این فکر کرده اید که پرده های کافه در فضای باز را به قسمت نشیمن بیرون مغازه خود اضافه کنید؟ یا شاید صندلی های راحت تر این کار را انجام دهند؟ کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا کافی شاپ خود را جذاب و راحت کنید.

اگر به دنبال ایده هایی هستید که به جذب مشتری در کافی شاپ شما کمک کند ، ادامه مطلب را بخوانید. ما شش روش خلاقانه برای جذابیت کافه شما ، چه در داخل و چه در خارج ، به اشتراک گذاشته ایم.

 

1. پرده های کافه عملکردی را نصب کنید

اگر کافی شاپ شما در منطقه ای مستعد روزهای گرم آفتابی همراه با طوفان های گاه به گاه باران است ، می توانید از پرده های کافه به فضای نشیمن خود استفاده کنید. این پرده های بیرونی همچنین برای گرم نگه داشتن مشتریان در روزهای سرد زمستانی مناسب هستند.

پرده های کافه سفارشی به مشتریان شما حفاظت از آب و هوا را می دهد در حالی که هنوز از نمای بیرون بودن لذت می برند. آنها همچنین نماها را حفظ می کنند تا مشتریان شما احساس نکنند که در خانه نشسته اند. این پرده های بیرونی ظاهری جذاب به فروشگاه شما می دهد و مشتریان را به حمایت از تجارت شما ترغیب می کند.

 

2. صندلی راحت

مشتریان می خواهند به غذاخوری بروند که به آنها اجازه می دهد استراحت کرده و از فنجان قهوه خود لذت ببرند. ایجاد این محیط مستلزم نشستن راحت است که به مشتریان شما اجازه می دهد بیشتر بمانند و همزمان قهوه بیشتری سفارش دهند.

اگر می خواهید مشتریان خود را در حال نوشیدن و خوردن نگه دارند ، مطمئن شوید که صندلی هایی که ارائه می دهید راحت است. صندلی های نرم ، مخملی و حتی نیمکت ها در ابتدا ممکن است پرهزینه باشند ، اما اگر روی مبلمان با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید ، می توانید مطمئن باشید که آنها برای مدت طولانی دوام خواهند آورد.

 

3. با طراحی خلاق شوید

با خلاقیت در ویژگی های مختلف طراحی ، کافی شاپ خود را برجسته کنید. آویزان کردن آثار هنری یا قرار دادن گیاهان گلدان زیبا در فضای باز خود را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب تم های رنگی برای مغازه خود ، دور از ذهن فکر کنید و بنر ویترین فروشگاه را فراموش نکنید. بنر و نام مغازه شما می تواند معامله گر باشد!

اگر مغازه شما در میان تعداد زیادی مغازه در خیابان است ، از دیدگاه مشتری به آن نگاه کنید. چگونه می توانید آن را از دیگران متمایز کنید؟ به فکر اضافه کردن چیزی برای تغییر سبک معماری یا ایجاد سرگرمی با نمایش آثار هنری جالب در ویترین مغازه یا در ورودی جلویی باشید.

 

5. همیشه بهترین ها را خدمت کنید

هر شغلی که در صنعت غذا سرو می کند ، می داند که برای بازگشت مشتریان باید از بهترین کیفیت غذا و نوشیدنی استفاده کنند. کافی شاپ شما از استفاده از تجهیزات قهوه ساز با کیفیت بالا و تنها استفاده از بهترین مارک های قهوه سود خواهد برد.

اما به قهوه ختم نمی شود مشتریان شما هنگام خوردن قهوه مورد علاقه خود همیشه از خوردن چیزی لذت خواهند برد ، بنابراین مطمئن شوید منوی شما شامل غذاهای خوشمزه و تازه است. می توانید خلاق باشید و شیرینی و سایر کیک های خوشمزه ای را ارائه دهید که اغلب در کافی شاپ های دیگر سرو نمی شوند.

 

5. محیط را سرگرم کننده کنید

سالهاست که از کافی شاپ ها به عنوان محلی برای دور هم جمع شدن و برقراری ارتباط استفاده می شود. هرچه فروشگاه شما راحت تر باشد ، برای مشتریان شما جذاب تر خواهد بود. اما همچنین می توانید حضور آنها در کافه را برای آنها مفرح کنید.

اگر می خواهید مشتریان شما درنگ کنند و با یکدیگر درگیر فکری شوند ، چند ست شطرنج و دیگر بازی های رومیزی را نگه دارید. فعالیتهای تعاملی راهی عالی برای برقراری ارتباط و تفریح ​​افراد است و هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها این کار را در رستوران شما انجام ندهند.

 

6. با فناوری دیجیتال همراه باشید

پیگیری آخرین تحولات به معنی آگاهی از نحوه استفاده مردم از فناوری دیجیتال است. بیشتر و بیشتر مردم از فناوری آنلاین برای یافتن مکانی برای خوردن و نوشیدن استفاده می کنند. اگر حضور آنلاین شما وجود ندارد یا وب سایت شما خسته کننده است ، وقت آن است که این مورد را مرور کنید.

ساخت یک وب سایت جذاب و تبلیغ کافی شاپ خود را در نظر بگیرید. هنگام استفاده از تلفن های همراه ، مشتریان شما را به راحتی پیدا کنند و حتی می توانید ویژه های آنلاین را ارائه دهید. آنلاین بودن همچنین به این معنی است که می توانید در مواقعی که ممکن است مجبور به تعطیلی مغازه خود شوید ، مانند زمان همه گیری ، به فعالیت خود ادامه دهید. به سادگی اجازه سفارشات آنلاین از طریق منو دیجیتال را شروع کرده و از خدمات تحویل استفاده کنید. همچنین امنیت را حفظ کرده و برای جلوگیری از اتهامات در آینده دوربین نصب کنید.

 

افکار نهایی

به راحتی می توانید کافی شاپ خود را برجسته و جذاب کنید!

نصب پرده های کافه در فضای باز و خرید مبلمان راحت ممکن است سرمایه گذاری بزرگی به نظر برسد ، اما اگر مورد توجه مشتریان جدید قرار گیرد ، از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

علاوه بر این ، آن را ساده نگه دارید ، با زمان حرکت کنید و هر چند ماه یکبار منوی خود را مرور کنید. حتی در این صنعت رقابتی می توانید به خودتان شانس بیشتری برای تبدیل شدن به مشاغل مورد علاقه در شهر بدهید.