مهیا کردن زیباترین تدارکات دسر

تهیه یک لایه ساده برای تهیه یک دسر زرق و برق دار

با تهیه یک دسر کوچک به مناسبت خاص خود بسته به آنچه جشن می گیرید (و اگر رنگ آن را دارید) ، می توانید هر نوع طعم کیک (یا رنگ) ، توت تازه ، پودینگ ، مات کردن یا سس آن لایه های زیبا را به هر روشی که دوست دارید اصلاح کنید در اینجا نحوه جمع آوری یک دسر کوچک برای زیباترین ارائه دسر آورده شده است.

برای نشان دادن لایه های کیک ، انواع توت ها و کاستارد ، یک ظرف شیشه ای بهترین گزینه است ، خلاق باشید از یک کاسه شیشه ای شفاف یا شیشه کلوچه استفاده کنید فقط مطمئن شوید که دهانه در قسمت بالا به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام مواد شما را اضافه کرده و قسمت هایی از آن را با قاشق خارج کنید.

لایه 1: با سس شروع کنید

ابتدا با پخش یک لایه سس در کف ظرف شروع کنید برای این مورد ساده ، ما از یک سس خامه ای شکلاتی یا خامه ، شکلات سفید و آب لیمو برای لایه زیرین استفاده کردیم ، اما شما همچنین می توانید با پودینگ خانگی مورد علاقه خود یا یک سس میوه شروع کنید.

 

لایه 2: روی آن را کیک خرد شده قرار دهید

بعد ، یک لایه مکعب کیک روی سس اضافه کنید ، مطمئن شوید که کیک به طور مساوی توزیع شده است. ما برای این دسر کوچک از یک نان شیرینی زنجفیلی تند استفاده کردیم. کلوچه های خرد شده ، مکعب های نان کدو تنبل ، لیدی فینگر ، براونی یا نان ذرت کمی شیرین از دیگر گزینه های لایه کیک است.

 

لایه 3: قاشق سس بیشتر

بعد ، سس بیشتری اضافه کنید. این لایه دوم تضمین می کند کیک تمام عطر و طعم غنی سس خامه ای را جذب می کند. یا اگر می خواهید چگونگی لایه سازی انواع توت ها را بیاموزید ، می توانید یک لایه توت بین کیک و لایه دوم سس یا پودینگ اضافه کنید. در این لایه سس دوم زیاده روی نکنید ، شما می خواهید مطمئن باشید که مکعب های کیک خود را قابل مشاهده نگه دارید.

 

لایه 4: میوه را اضافه کنید

برای رنگ و عطر و طعم ، دسر کوچک را با یک کمپوت میوه شیرین یا یک میوه تازه بریده شده بریزید فقط بخاطر بسپارید: قرار است موارد  ساده در کل اطراف مشاهده شوند ، بنابراین هنگامی که توت ها را اضافه می کنید ، مطمئن شوید که آنها را به جای اینکه روی وسط کار قرار دهید ، به سمت کناره ها پخش کنید. اگر شما در حال یادگیری تنوع یک مورد کوچک شکلاتی هستید ، می توانید به جای میوه ، از فرم های شکلاتی یا آب نبات های رنگی استفاده نمایید.

 

لایه 5: با خامه زده شده کار را تمام کنید

برای لایه نهایی ، یک خامه فرم گرفته غنای بیشتری به دسر می بخشد. برای افزایش عطر و طعم و کمی استعداد ، زنجبیل شیرینی را روی خامه فرم گرفته پاشیدیم. برای سایر دستورالعمل های کوچک ، می توانید یک گرد و غبار پودر کاکائو ، یک شاخه نعناع تازه استفاده کنید تا خامه زده شده بیشتر غنی شود . از ریزه کاری ها بلافاصله لذت ببرید یا تا زمان آماده شدن آن را در یخچال قرار دهید (حداکثر یک شب). هنگام سرو از یک قاشق بزرگ استفاده کنید تا تمام آن لایه های کوچک را دست نخورده نگه دارید.

 

نکته : شما می توانید از کاسه های ریز و درشت فردی استفاده کنید ، که ظاهری شبیه یک کاسه بزرگ دارد اما به صورت کوچک است ، یا می توانید از شیشه های ماسون ، لیوان ها یا هر ظرف شیشه ای شفافی استفاده کنید که به مهمانان شما اجازه می دهد آن لایه های ریز را مشاهده کنند.