نحوه افزایش فروش رستوران با منوی دیجیتال

تابلوهای منوی ایستا و بی تغییر موضوعات متنوعی را برای یک رستوران ارائه می دهند همانطور که در نام آن ذکر شده است ، این راه یک منو راکد است. این بدان معنی است که پس از نصب منو ، علامت گذاری منوی نصب شده همان چیزی است که در آینده نزدیک هم چنان باقی خواهد ماند چون بصورت ایستا می باشد تا سالیان سال به صورت ثابت و راکد بدون هیچ تغییری باقی می ماند و این کار ارزش ندارد به طور مثال رستوران های سنتی قادر به تغییر منو در هر زمان و مکان نیستند ، آنها قادر به تغییر قیمت ها یا غلط املایی نوشتار نیستند و مطمئناً قادر به استفاده از محتوای جذاب فیلم هم نیستند. برخی از رستوران ها چندین پوستر با نور پس زمینه را برای تابلوی منوی خود اجرا کرده اند در روی دیوارها که به طور مرتب خاموش می شوند ، با این حال ، این روند ناخوشایند است ، زمان می برد و در صورت تغییر این منوها در طول روز ، مشتریانی را که در رستوران حضور دارند حضورشان را  قطع می کنند. امروزه ، تعداد بیشتری از رستوران ها به عنوان یک راه حل برای منو خود ، به روش دیجیتال روی می آورند که با روند پیشرفت تکنولوژی در جهان خودشان را تطبیق دهند که به ارتقای کسب و کار و فروش خود کمک کرده باشند.

 

چندین مطالعه نشان می دهد که منوی دیجیتال می توانند فروش رستوران ها را افزایش دهند. به عنوان مثال ، در مدت 12 ماه پس از نصب منوی دیجیتال در لندن ، 64 درصد افزایش فروش داشته اند. علاوه بر این ، مستقر در انگلیس پس از اجرای منوهای مبتنی بر دیجیتال ، فروش خود را 50 درصد افزایش داده اند. با این وجود ، رستوران ها دقیقاً چگونه از علائم دیجیتال برای افزایش فروش استفاده می کنند؟ چندین روش به طور غیر مستقیم و مستقیم وجود دارد که تابلوهای منوی دیجیتال می توانند درآمد یک رستوران را افزایش دهند.

 

قابلیت تنظیم سریع قیمت ها

هزینه های ورودی با گذشت زمان تغییر می کند. اگر یک رستوران مراقب نباشد ، قیمت ها را متناسب با آن تنظیم نکند ، می توانند به سرعت حاشیه محصولات خاص منو را از دست بدهند. با استفاده از علامت گذاری منوی ثابت ، اجرای تغییرات قیمت کار کمی نیست. این شامل نیاز به طراحی ، چاپ و نصب علائم جدید است. این فرآیند به زمان و هزینه نیاز دارد. در نتیجه ، بسیاری از رستوران ها به راحتی به بهای دستیابی به حاشیه های کمتر ، از این دردسر چشم پوشی می کنند. با تابلوهای منوی دیجیتال ، قیمت ها می توانند به سرعت از داشبورد مرکزی به روز کنید  و رستوران ها می توانند حاشیه های مورد نیاز برای ارتقای فروش خود راحفظ کنند.

 

تصاویر و فیلم های جذاب بصری

علامت گذاری ایستا به سادگی جذابیت بصری دیجیتال را ندارد. با استفاده از تابلوهای منوی دیجیتال ، رستوران ها می توانند تصاویر درخشان و پویایی را به مشتری ارائه دهند که می تواند اشتهای مشتری را تحریک کند. چنین محتوایی می تواند شامل یک نوشیدنی سرد باشد با چگالش یا یک ویدیو از همبرگر سوزناک که پنیر پیتزا از آن چکه می کند باشد. تابلوهای منوی دیجیتال به رستوران شما امکان می دهد پیشنهادات منوی شما را با حرکت و انیمیشن همگام  کند ، و این می تواند مشتری شما را درگیر و تمایل به آزمایش ترکیبات سفارش جدید هنگام بررسی منوی دیجیتال خود داشته باشند.  از تصاویر عالی برای تابلوهای منوی دیجیتال خود ، حس خلاقیت ، خاص بودن و جذابیت را به مشتریان ارائه کنید.

 

هنگامی که موردی در منو نمایش داده می شود و رستوران موقتاً موجودی این ماده را ندارد یا ماده اصلی لازم باشد ، مشتری ها می توانند ناامید شوند که سفارش آنها تحقق نمی یابد. با وجود علامت گذاری ایستا ، هیچ رستورانی نمی تواند برای جلوگیری از این مسئله فراتر از مدیریت بهتر زنجیره تأمین ، کاری انجام دهد. با این حال ، با استفاده از یک صفحه منوی دیجیتال ، رستوران می تواند به سرعت این مورد را از فهرست حذف کند. به محض روز بعد که مورد دوباره در دسترس است ، رستوران می تواند به سرعت مورد منو را دوباره نشان دهد. این توانایی برای حذف سریع و آسان خطاها تا رفع اشتباهات اشتباه نیز تسری پیدا می کند. اگرچه این یک مسئله کوچک است ، اما برای رفع یک اشتباه تایپی نیاز به جایگزینی یک علامت ثابت است. با یک صفحه منوی دیجیتال ، هر غلط چاپی تحقق یافته می تواند به سرعت تغییر و رفع شود. تابلوهای منوی دیجیتال می توانند انعطاف پذیری لازم برای مقابله با غیرقابل پیش بینی بودن تجارت روزمره را به رستوران ها ارائه دهند.

 

تجربه مشتری را افزایش دهید

همانطور که می دانید ، چیزی که مشتری از آن متنفر است انتظار است. با استفاده از منوی دیجیتال ، رستوران ها می توانند محتوای جذابی را نمایش دهند که ممکن است زمان انتظار مشتری را کاهش دهد. چنین محتوایی می تواند شامل فیلم هایی درباره نحوه تهیه و تهیه غذا یا حقایق و ارقام سرگرم کننده در مورد رستوران باشد. این فرصتی را برای رستوران ها فراهم می کند تا نه تنها مشتریان خود را هنگام انتظار مشغول  كنند ، بلكه نام تجاری و پیام خود را در معرض دید قرار دهند.

برای اجرای تابلوهای منوی دیجیتال در رستوران خود ، مطمئناً باید یک منوی دیجیتال برای نمایش طراحی کنید. چندین ابزار عالی وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. یکی از این ابزارها به شما بالاترین سطح سفارشی سازی طراحی صفحه منوی دیجیتال و قابلیت ویرایش مبتنی بر بردار را در سطح حرفه ای ارائه می دهد.   از ابزارهایی مانند استفاده به شما  این امکان را می دهد الگوهای منوی از پیش ساخته شده را ویرایش کنید که در رستوران شما بسیار زیبا به نظر برسند در حالی متوجه خواهید شد زمان کمتری را صرف طراحی و ویرایش الگوها خواهید کرد.

 

این رشد سریع صنعت به این دلیل است  که رستوران ها ، در حال درک روند پیشرفت کسب و کار و درآمد حاصل از علامت های دیجیتالی هستند. برای اینکه رستوران شما خط اصلی خود را به حداکثر برساند و در بازار امروز رقابتی باقی بماند ، یک قدم روشن حرکت از منوهای ایستا به صفحه های منوی دیجیتال است.