کندوکاو ابتکار در محیط کافی شاپ

چرا یک کافی شاپ احتمالاً ظرف 10 سال فضای کار شما خواهد بود با رشد اقتصادی ، دلایل اجتماعی و علمی وجود دارد که چرا کارگران قصد دارند اتاقکی را برای استارباکس برای تجارت خود برگزینند.

هرمشاغل دیگری در تلاش بوده اند تا بدانند که چگونه یک دفتر کار عالی را طراحی کنند ، اما به هر حال کارگران کمتری ممکن است از این فضاها استفاده کنند در آینده ای نه چندان دور ، کافی شاپ ها می توانند میلیون ها اتاق کار رسمی را در خود جای دهند. بیایید بررسی کنیم که چرا این موضوع ممکن است به ثمر برسد :

 

1. سر و صدای کافی شاپ می تواند به خلاقیت ما کمک کند

دیوید بورکوس در مقاله اخیر بررسی هاروارد تجارت ، دو مطالعه را برجسته کرده است. اولین مطالعه دانشگاه نشان داد که سطح صحیح سر و صدای محیط به مغز کمک می کند تا با خلاقیت بیشتری فکر کند ، زیرا افرادی که در معرض سر و صدا هستند حدود 70 دسی بل (در مورد آنچه از کافی شاپ دریافت می کنید) بهتر از کسانی که در معرض سطوح دیگر دسی بل هستند. محققان این فرضیه را مطرح كردند كه صدای سفید ممكن است الگوهای طبیعی فكر را مختل كند ، در نتیجه به مغز اجازه می دهد تا در فرآیند انتزاعی تر مورد نیاز برای خلاقیت فرو رود. مطالعه دوم ، به رهبری لوک لاورتی ، نتایج مشابهی داشت و از استفاده کرد تا نشان دهد که صدای سفید بر خلاقیت تأثیر مثبت می گذارد همچنین نشان داد که قرار گرفتن در معرض مکالمه و قطع شدن ، مانند موارد معمول در دفتر روزانه ، بر خلاقیت تأثیر منفی می گذارد.

 

2. به راحتی می توانیم از رفتارهای ریز و آزار دهنده همکاران فرار کنیم

همکار من در شرکت هاروارد ، جفری جیمز ، با نگاهی به مقاله که در بالا ذکر شد ، به درستی توضیح می دهد که چگونه می توان سایر عوامل اجتماعی را در هنگام تمرکز کافی خلاقیت به کار گرفت اشاره می کند که :

در مقایسه با دفتری که سلسله مراتب وجود دارد ، همه مراجعه کنندگان در کافی شاپ ها برابر هستند. در فضای کار سنتی ، افراد خاصی ممکن است برای اثبات نفوذ خود عمداً با گفتگوی بلند یا رفتارهای قطع دیگری روبرو شوند.

تنظیم مکالمه کافی شاپ به راحتی امکان پذیر است ، زیرا به طور کلی شخصاً با نحوه گفتگوی اداری ارتباطی با ما ندارد.

شما در کافی شاپ کنترل بیشتری دارید ، از جمله اینکه می توانید با استفاده از هدفون ، این نکته را تقویت کنید که نمی خواهید با از بین رفتن تمرکز کار خود را دشوار کنید ، مگر اینکه کسی از شما بخواهد آنها را بردارید. اگر شما را به سمت آنچه که فکر می کنند مهم است بکشند ، در یک دفتر باز و منظم ، مردم می توانند احساس کنند که حق شرکت را دارند یا به آنها لطف می کنند.

 

3. عملکرد کارمندان

مطالعه ای که روی 500 داوطلب انجام شد نشان داد افرادی که در خانه کار می کنند 13.5 درصد کارآمدتر و 9 درصد بیشتر از همسالان خود کار می کنند. آنها همچنین استراحت کوتاه تر و روزهای مرخصی داشتند و زمان کمتری را تعطیل می کردند و میزان فرسایش 50 درصد بهتر بود. رضایت شغلی نیز در کل بیشتر بود. مطالعه دیگری که انجام شد نتایج مثبتی داشت. متعاقباً ، شرکتهای بیشتری - به ویژه شرکتهای حمل و نقل ، رایانه ، سیستم های اطلاعاتی و صنایع ریاضیات - به کارگران این اختیار را دارند که خارج از اتاق استاندارد کار کنند. این شرکت ها به طور خاص برای محل کار کارگران اهمیتی ندارند ، مادامی که مشاغل تعیین شده را به موقع با سطح کیفی پیش بینی شده به پایان برسانند. در واقع ، آنها از گزینه های کار انعطاف پذیر برای جذب استخدام جدید ، می کنند.

در اینجا باید خاطرنشان کنم که ، در مطالعه ای بسیاری از کارگران سرانجام وقتی فرصت یافتند که به دفتر مراجعه کردند. کارگران انعطاف پذیری می خواهند ، اما آنها همچنین می خواهند از انزوا بسیار دور شوند و با درک دقیق کار کنند که به طور برجسته ای برای پاداش و ارتقا می افزاید گرچه کافی شاپ جایی است که کارگران بیشتر اوقات خود را می گذرانند ، اما مشاغل لازم است حداقل در طول هفته ، هرجا که اتفاق می افتد ، کارگران را رو در رو کنند.

 

4. تلاشی که در کافی شاپ ها می بینیم مسری است

مطالعه ای به هدایت محققان بلژیکی نشان داد که افراد وقتی دیگران را که سخت کار می کنند می بینند بیشتر در انجام کارها تلاش می کنند. این تیم به این نتیجه رسیدند که اعمال تلاش مسری است. و در یک کافی شاپ ، مدل های شما معمولاً افرادی هستند که در انجام کاری خود عمل می کنند ، زیرا می توانند به طور موثر تمرکز کنند. بودن در کنار آنها می تواند شما را در نتیجه بیشتر کار و متعاقباً بهره وری بیشتری برای خود یا کارفرما داشته باشد.

 

5. شرکت ها و کارگران هر دو می توانند اعتماد خود را با قطع اتاقک نشان دهند

هندرسون در مقاله خود در سال 2015 یک سوال مهم را مطرح می کند: "اگر نمی توانید به کارمندان خود اعتماد کنید که انعطاف پذیر کار کنند ، چرا آنها را در وهله اول استخدام کنید؟" همانطور که گفته شد ، بالعکس کارمندان به ویژه به کار در شرکتهایی که می توانند به آنها اعتماد کنند توجه دارند. اجازه دادن به افراد برای کار در کافی شاپ ها یا سایر فضاهای دور افتاده راهی ساده برای اثبات ایمان به کارمندان برای کارکنان خود است ، و هنگامی که کارگران این اعتماد را تجربه می کنند ، احتمال بیشتری دارد که متقابل باشند و احساس می کنند تجارت با آنها رفتار عادلانه ای خواهد داشت.

 

6. اقتصاد در حال رشد

پروژه های بین المللی که تا 43 سال 43 درصد نیروی کار آمریکایی درگیر اقتصاد خواهند بود ، به این معنی که افراد بیشتری به مکانی برای انجام وظایف نیاز دارند. در حالی که برخی از افراد در این اقتصاد ، مانند رانندگان یا مربیان آنلاین ، لزوما کافی شاپ ها را به عنوان یک فضای ایده آل برای کار نخواهند دید ، برخی دیگر که مانند نوشتن ، طراحی گرافیک یا حتی ایجاد وب سایت کار می کنند ، ممکن است این کار را بیش از مناسب است ، خصوصاً از آنجا که مقرون به صرفه است و تا حدی می تواند حس عدم قطع کامل با دیگران را فراهم کند.

البته همه اینها از دیدگاه کارمند و کارفرما است. پاسخ کافی شاپ ها نیز بر سرعت کارگران تأثیر می گذارد. کارگران در بعضی مغازه ها تحمل افرادی را ندارند که کل روز وارد اتاق می شوند و استراحت می کنند ، زیرا این بدان معناست که فضای بیشتری برای مراجعه کنندگان اضافی وجود دارد. ممکن است بعضی از مغازه ها به کانون کارگران تبدیل شوند در حالی که برخی دیگر به خریداران عمومی تبدیل می شوند. همه ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم ، اما از طرف دیگر ، نوشیدنی ها و میان وعده های زیادی برای لذت بردن از مکانی که مشاهده می کنیم وجود دارد.